سفارش تبلیغ
صبا ویژن

goshino

صفحه خانگی پارسی یار درباره

مشخصات بهترین گوشی های آیفون

 

گوشی های آیفون جزو برترین گوشی های جهان محسوب می شوند که هر کسی قادر به خرید آن نیست چراکه این گوشی ها با داشتن سیستم عامل ios کمی با سایر گوشی ها متفاوت عمل می کند. اما در هر صورت تا به حال هیچ گوشی نتوانسته در نبرد گوشی ها از اپل جلو بزند. ما در اینجا همراه شما عزیزان هستیم تا مشخصات بهترین گوشی های آیفون را در اختیارتان قرار دهیم تا در صورتی که قصد را داشتید از این مطلب بهره ببرید، پس در ادامه با ما همراه باشید.

<** ادامه مطلب... **>

مشخصات گوشی آیفون 12

آیفون 12 از آیفون 11 گران‌تر است و این افزایش قیمت را با ویژگی‌های جدید زیادی جبران می‌کند که بدون شک در ماه‌ها و سال‌های آینده بسیار مفید خواهند بود. آیفون 12 از 5G پشتیبانی می‌کند و علاوه بر آن اتصال MagSafe شما را قادر می‌سازد تا چیزهایی همانند شارژر و… را به تلفن خود ضمیمه کنید. دوربین آیفون 12 ممکن است کمی بیش از حد به آیفون سال قبل شباهت داشته باشد، اما نمی‌توان انکار کرد که آیفون 12 برتری‌های خاصی نسبت به تلفن‌های قبلی دارد. صفحه نمایش و عمر باتری آن نیز کاملا خوب است و همچنین از نظر طراحی به برخی از سبک‌های آیفون 4 و یا 5 برگشته است و در واقع هنگامی که آن را در دست می‌گیرد، احساس راحتی خواهید کرد.

 

مشخصات گوشی آیفون 12 پرو

آیفون 12 پرو بسیار پیشرفته‌تر و گران‌تر از آیفون 12 و آیفون 12 مینی می‌باشد و مشخصات بهتری نسبت به مدل استاندارد دارد. به علاوه آیفون 12 پرو از دوربین برتری نسبت به دو مدل قبل برخوردار است و سنسور چهارم در کنار مدل استاندارد آیفون 12 به صورت اسکنر LiDAR سبب می‌شود تا کار کردن با آن آسان‌تر شود و در شرایط کم نور به خوبی چهره را تشخیص دهد. هم‌چنین آیفون 12 پرو دارای افزایش رم (حداکثر 4 تا 6 گیگابایت) می‌باشد و این ویژگی مطمئنا به شما کمک خواهد کرد تا از هر کاری که بر روی تلفن خود انجام می‌دهید بیشترین بهره را ببرید. مثلا اگر می‌خواهید که ویدیوها را در تلفن خود ویرایش کنید، آیفون 12 پرو برای چنین هدفی ایده‌آل است.

 

مشخصات گوشی آیفون 12 پرو مکس

آیفون 12 پرو مکس بهترین مشخصات آیفون را در مورد مشخصات فنی دارا می‌باشد، اما نسبت به سایر گوشی‌های آیفون گران‌تر و بزرگ‌تر می‌باشد و اندازه زیاد این گوشی به این معنی است که برای همه مناسب نخواهد بود. اگر می‌خواهید یک تلفن با صفحه نمایش 6.7 اینچی داشته باشید، بدون شک از iPhone 12 Pro Max در جیب خود خوشحال خواهید بود. عمر باتری در آیفون 12 پرو مکس نسبت به سایر آیفون‌های موجود در این لیست بهتر است و همچنین دارای یک دوربین پشتی کمی قدرتمندتر از آیفون 12 پرو نیز می‌باشد. اگر شما جزو کسانی هستید که بهترین‌ها را می‌خواهید، باید هزینه آن را پرداخت کنید و اگر از این کار راضی هستید، قطعا در حال حاضر این بهترین آیفون برای شما می‌باشد.

 

مشخصات گوشی آیفون SE

آیفون SE برای کسانی که می‌خواهند آیفون ارزان‌تری را خریداری کنند، گزینه مناسبی می‌باشد. این آیفون در آوریل سال 2020 رونمایی شد و ممکن است همانند یک آیفون قدیمی به نظر برسد، اما مزایای بیشتری نسبت به بقیه محدوده دارد و دلیل اصلی که کاربران تمایل دارند آن را خریداری کنند، ارزان بودن آن نسبت به سایر گوشی‌های اپل می‌باشد. این گوشی با همان طراحی آیفون 8 ارائه می‌شود، اما مشخصات داخلی آن به روز شده است. به علاوه آیفون SE دارای یک اسکنر اثر انگشت Touch ID می‌باشد، چیزی که در آیفون‌های اخیر مشاهده نشده است. سطح دوربین و عمر باتری آیفون SE خوب است، اما قادر به رقابت با آیفون‌های برتر نخواهد بود. به طور کلی اگر به دنبال گزینه‌ای ارزان‌تر برای دستگاه‌هایی هستید که مشخصات ذکر شده را داشته باشند، بدون شک iPhone SE را دوست خواهید داشت.

 

مشخصات گوشی آیفون 11 پرو

آیفون 11 پرو یک گوشی هوشمند پیشرفته‌تر از آیفون 11 پایه است، اما فقط به این دلیل که قیمت آن کمی بالاتر است، بهترین آیفون نیست. صفحه نمایش این گوشی نسبت به آیفون 11 اصلی کوچکتر است، اما از کیفیت خوبی برخوردار می‌باشد و به همین دلیل است که یک بار در لیست بهترین آیفون‌ها در جایگاه دوم قرار گرفت. اکنون می‌توانید از زمان معرفی آیفون 12 پرو ارزان‌تر آن را بیابید، بنابراین ممکن است بخواهید این مورد را از طریق جدیدترین گوشی در نظر بگیرید.

بیشتر بخوانید:

بررسی گوشی های 2021 Xiaomi

 

مشخصات گوشی آیفون 11 پرو مکس

آیفون 11 پرو مکس نه تنها یک تغییر گیج کننده در نامگذاری بود، بلکه زمانی بزرگ‌ترین، سریع‌ترین و بدترین آیفون بود. همچنین گران‌ترین آن با قیمت 1099 دلار شروع شده بود که فقط در صورت افزایش فضای ذخیره سازی، گران‌تر می‌شد. به غیر از مجموعه دوربین به روز شده، تغییر چندانی نسبت به آیفون XS Max ایجاد نشده است، اما اضافه کردن مجدد لنز فوق تصویری یک پیشرفت بزرگ به حساب می‌آید. همچنین نرم افزار عکس نیز به روز رسانی شده است و جابجایی بین سطح بزرگنمایی در اینجا نسبت به سایر تلفن‌ها بسیار نرم‌تر می‌باشد. سطح باتری نیز نسبت به iPhone XS Max، 4 ساعت بهبود یافته است. به طور کلی اگر می‌توانید از دوربین عقب با لنزهای 3 گانه با ظاهر عجیب و غریب عبور کنید، آیفون 11 پرو مکس یک نسخه ارزان‌تر از آیفون 12 پرو مکس به حساب می‌آید.

 

مشخصات گوشی آیفون ایکس اس

آیفون XS برای کسانی که به دنبال چیزی جمع و جور هستند، گزینه مناسبی می‌باشد. جالب است بدانید که آیفون XS زمانی بهترین گوشی کوچک اپل بود. این گوشی یک صفحه نمایش 5.8 اینچی دارد، بنابراین نسبت به گوشی‌های بزرگتر موجود در این لیست بسیار دوستانه است. آیفون XS ممکن است اکنون کمی قدیمی شده باشد، اما دارای یک دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت Smart HDR، دوربین جلوی TrueDepth پیشرفته و چیپ ست سریع A12 Bionic است. در واقع می‌توان گفت که این گوشی دقیقا همان آیفون XS Max می‌باشد و فقط از لحاظ شکل کوچکتر است. بدیهی است که صفحه نمایش و باتری آن کوچکتر از آیفون XS Max ‌باشد، اما با این وجود شما می‌توانید همان عکس‌ها و فیلم‌ها را در این دستگاه ضبط کنید و یا بازی‌های مشابه را انجام دهید.

 

مشخصات گوشی آیفون ایکس اس مکس

آیفون XS مکس همچنان یک گوشی بزرگ و سریع است، بنابراین اگر دست و کیف پول شما به اندازه کافی بزرگ است، این آیفون می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید ‌باشد. آیفون XS مکس یک صفحه نمایش 6/5 اینچی OLED گسترده با پشتیبانی HDR10 دارد تا رنگ‌ها را پاپ کند. اگر می‌خواهید یک صفحه نمایش غول پیکر داشته باشید، این گوشی عالی است، اما اکنون آیفون 11 پرو مکس و آیفون 12 پرو مکس جایگزین آن شده‌اند. پشت صفحه عظیم آیفون XS مکس یک دوربین دو لنز MP12 قرار دارد که اپل آن را به Smart HDR مجهز کرده و اندازه سنسور را برای گرفتن پیکسل‌های بزرگ‌تر افزایش داده است.

 

اجازه ندهید که این عدد ثابت MP12 شما را فریب دهد، زیرا آیفون XS مکس نیز همانند آیفون XS دارای قابلیت تشخیص عمق برای بوکه و قابل تنظیم تاری پس زمینه در حین عکسبرداری و بعد از آن می‌باشد. به علاوه دوربین TrueDepth با شناسایی Face ID سریع‌تر برمی‌گردد و سلفی‌های 7 مگاپیکسلی شما نیز کنترل عمق و Smart HDR بهتری دارند. این آیفون در حال حاضر ارزان‌تر از زمان راه‌اندازی می‌باشد، بنابراین اگر با هزینه پایین‌تر مشخصات زیادی می‌خواهید، ممکن است گزینه خوبی باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت ها می توانید به یک سایت معتبر مثل مقداد آی تی مراجعه کنید.