سفارش تبلیغ
صبا ویژن

goshino

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بهترین ساعت هوشمند 2022

    نظر

در اینجا بهترین ساعت های هوشمند موجود برای کاربران آیفون و اندروید وجود دارد

بهترین ساعت‌های هوشمند بیشتر از اینکه به شما اطلاع دهند در صورت دریافت تماس یا پیام متنی روی مچ دستتان کار می‌کنند. همه چیز در یک مجموعه هستند: یک ردیاب تناسب اندام برای شمارش قدم های شما، یک کیف پول دیجیتال و در برخی موارد، می تواند به عنوان یک تلفن عمل کند، حتی اگر تلفن هوشمند شما در نزدیکی شما نباشد.

این روزها ساعت های هوشمند دارای ویژگی های سلامتی هستند که حتی می توانند جان شما را نجات دهند. بسیاری از بهترین ساعت‌های هوشمندی که ما آزمایش کرده‌ایم، می‌توانند هشدارهای ضربان قلب افزایش یافته را تشخیص دهند و در صورت سقوط سخت، شما را به‌طور خودکار به خدمات اضطراری متصل کنند. الکتروکاردیوگرام (ECG) و خوانش اکسیژن خون (SpO2) نیز از مزایای مدل های خاص هستند. اولی نشانه های فیبریلاسیون دهلیزی را تشخیص می دهد، در حالی که دومی نشانگر خوبی برای سلامت تنفسی است.

بیشتر بخوانید:بهترین بازی اندروید

اما بهترین ساعت های هوشمند همه این کارها را بهتر از بقیه انجام می دهند. برخی دارای تعداد زیادی برنامه هستند که می توانید دانلود کنید، و برخی دارای باتری هایی هستند که به سختی یک روز دوام می آورند، در حالی که برخی دیگر می توانند تقریباً یک هفته با شارژ کار کنند. و البته سبکی هم وجود دارد: بهترین ساعت‌های هوشمند را می‌توان سفارشی کرد، از بند آن‌ها گرفته تا چهره‌شان، تا با شخصیت شما مطابقت داشته باشند.

همه بهترین ساعت‌های هوشمند را در زیر ببینید، و همچنین راهنمای خرید ساعت هوشمند ما را برای راهنمایی‌های بیشتر در مورد یافتن بهترین پوشیدنی برای خود، و اگر به دنبال چیزی مقرون به صرفه‌تر هستید، مجموعه‌ای از بهترین ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت را مشاهده کنید.

بهترین ساعت هوشمند چیست؟

پس از آزمایش ده‌ها بهترین ساعت هوشمند، انتخاب برتر ما اپل واچ سری 7 (399 دلار) است که بر اساس سال‌ها ویژگی‌های سلامتی و ارتقای ارتباطی است، اما صفحه نمایش روشن‌تر، حاشیه‌های نمایشگر نازک‌تر و شارژ سریع‌تر را اضافه می‌کند. ما فقط چند شایعه در مورد Apple Watch 8 و watchOS 9 شنیده ایم، بنابراین در حال حاضر، سری 7 بهترین چیزی است که می توانید تهیه کنید.

اپل واچ 3 (199 دلار) نیز ارزش بسیار خوبی دارد، اگرچه اپل واچ SE (279 دلار) گزینه بهتری است که ارزش بررسی را دارد. SE یک مدل هیبریدی است که فاقد ویژگی‌های سلامت پیشرفته و نمایشگر همیشه روشن است، اما همچنان دارای قطب نما، تشخیص سقوط و GPS است. هر دو اغلب به لطف بهترین معاملات اپل واچ تخفیف داده می شوند.

بهترین ساعت هوشمند Fitbit Fitbit Sense است (329 دلار). به جای اینکه از شما انتظار داشته باشیم که خواندن و آزمایش را خودتان انجام دهید، ما دوست داریم که چگونه به شما دید کاملی از بدن شما می دهد.

گوگل پیکسل واچ نیز در پاییز عرضه خواهد شد. این یک صورت گرد دارد و برخی از ویژگی های ردیابی تناسب اندام را از Fitbit به عاریت می گیرد.

 

بهترین ساعت های هوشمندی که امروز می توانید بخرید

1.اپل واچ سری 7

بهترین ساعت هوشمند در کل

مشخصات فنی

اندازه: 41mm, 45mm

عمر باتری (امتیاز شده): 18 ساعت

GPS: بله

ضد شنا: بله

مانیتور ضربان قلب: بله

LTE: اختیاری

پرداخت موبایل: Apple Pay

سازگاری: iOS

دلایل خرید

+نمایشگر بزرگتر

+ حالت همیشه روشن روشن تر

+صفحه کلید QWERTY

+صفحه کلید QWERTY

+ همراه با شارژر مغناطیسی USB-C

دلایلی برای اجتناب

-هنوز عمر باتری فقط 18 ساعت است

اپل واچ 7 بهترین ساعت اپل است. این یک ارتقاء بزرگ نسبت به اپل واچ 6 از نظر ویژگی ها نیست، اما نمایشگر بزرگتری در اندازه های جدید اپل واچ 7 دارد. اپل واچ برای اولین بار در نسخه های 41 و 45 میلی متری عرضه می شود که مکمل صفحه نمایش بزرگ است. اپل نسل هفتم دارای چند صفحه ساعت منحصر به فرد و صفحه کلید کامل QWERTY نیز می باشد.

در حالی که ما دوست داریم اپل واچ عمر باتری 18 ساعته خود را بهبود بخشد، سری 7 از شارژ سریعتر بهره می برد. می‌توانید آن را در حدود یک ساعت کاملاً جدا کنید و به آن اجازه دهید زمان کمتری را به کابل مغناطیسی USB-C جدید متصل کند و زمان بیشتری را با شما در حال حرکت بگذراند. چه بخواهید یک ساعت هوشمند برای ورزش کردن، پاسخ دادن به تماس‌های مچ دست یا استفاده از بهترین برنامه‌های اپل واچ داشته باشید، این بهترین ساعت هوشمند برای شماست. البته تا زمانی که آیفون دارید.

 

2. Samsung Galaxy Watch 4

بهترین ساعت هوشمند برای اندروید

مشخصات فنی:

اندازه: 40 میلی متر، 42 میلی متر، 44 میلی متر، 46 میلی متر

عمر باتری (امتیاز شده): 40 ساعت

GPS: بله

ضد شنا: بله

LTE: اختیاری

پرداخت موبایلی: Samsung Pay

دلایل خرید

+طراحی باریک و ساعت مچی سرگرم کننده

+نرم افزار بهبود یافته Wear OS

+ تجزیه و تحلیل ترکیب بدن

دلایلی برای اجتناب

-عمر باتری ناسازگار

Samsung Galaxy Watch 4 دومین انتخاب ما در بین بهترین ساعت های هوشمند است، زیرا بهترین ساعت سامسونگ است. سامسونگ نام تجاری Active را برای جدیدترین خط تولید خود کنار گذاشت، در عوض یک گلکسی واچ 4 با ظاهری اسپورت را به عنوان پرچمدار این شرکت معرفی کرد (با قیمت 249.99 دلار) و یک نسخه کلاسیک که ویژگی های لوکسی مانند قاب چرخان فیزیکی دارد (با شروع از 349.99 دلار.)

گلکسی واچ 4 به لطف حسگر سلامت 3 در 1 ضربان قلب را اندازه گیری می کند، نوار قلب می گیرد و ترکیب بدن را می خواند. و در حالی که از ویژگی‌های جذاب Samsung Galaxy Watch 4 Wear OS برخوردار است، همچنان به تایزن ادای احترام می‌کند و آن را به لوازم جانبی ایده‌آل برای بهترین گوشی‌های سامسونگ تبدیل می‌کند. توجه داشته باشید که برخی از ویژگی‌ها انحصاری کاربران سامسونگ است، بنابراین همه کاربران اندروید از تمام توانایی‌های Galaxy Watch 4 بهره نخواهند برد.

مشکل اصلی گلکسی واچ 4 عمر باتری ناسازگار است، اما تا زمانی که برای شارژ روزانه مشکلی نداشته باشید، از GPS داخلی، صفحه نمایش همیشه روشن، ردیابی خواب عالی و موارد دیگر بهره خواهید برد.

 

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی کارت گرافیگ RTX3060


3. Fitbit Sense

مشخصات فنی:

اندازه ها: 40 میلی متر

عمر باتری (امتیاز شده): 6 روز

GPS: بله

ضد شنا: بله

مانیتور ضربان قلب: بله

LTE: خیر

پرداخت های موبایلی: اختیاری، Fitbit Pay

سازگاری: iOS، Android

دلایل خرید

+جذاب

+ عمر باتری طولانی

+ ویژگی های جامع تناسب اندام / سلامتی

دلایلی برای اجتناب

Fitbit Sense ساعت هوشمند قفسه بالای این شرکت است که دارای ویژگی های بهداشتی و سلامتی پیشرفته تری نسبت به خط Versa است. نه تنها دارای سنسور ECG مورد تایید FDA و خواندن اکسیژن خون است، بلکه Sense توانایی اندازه گیری فعالیت الکترودرمال و دمای پوست را نیز دارد.

Sense به‌عنوان یکی از بهترین فیت‌بیت‌ها، هم با iOS و هم Android کار می‌کند و با GPS داخلی، یک فروشگاه برنامه بومی، الکسا و موارد دیگر همراه است. دیگر Fitbit فقط یک برند با محصولاتی برای ردیابی مراحل ما نیست: دستگاه‌های Fitbit مانند Fitbit Sense نشان می‌دهند که نگاهی جامع به سلامت ما چیست. اگر به Sense علاقه مند هستید، حتماً بهترین معاملات Fitbit را برای پس انداز احتمالی نیز بررسی کنید.

 

ما در این مطلب یک لیست از بهترین اسمارت واچ ها تهیه کردیم که شما می توانید نظرات خود را برای ما بهبود مطالب کلی سایت با ما در میان بگذارید.