سفارش تبلیغ
صبا ویژن

goshino

صفحه خانگی پارسی یار درباره

شارژر بی سیم چند کاره اپل | apple

    نظر

 اپل اولین کمپانی بود که به فکر تولید محصولی افتاد تا بتواند به وسیله آن همزمان چند دستگاه را شارژ کند. اما تا قبل از این تلاش هایی که د ر این زمینه کرده به نوعی نقش برآب شد و با شکست مواجه شد، اما طولی نکشید که Apple به طور مجدد تصمیم گرفت که به طور جدی تر به ساخت یک شارژر بیسیم و چند کاره با قدرت بالا بپردازد که در ادامه بیشتر با نتیجه ساخت این محصول منحصر فرد آشنا خواهید شد، پس در ادامه با ما همراه باشید... . 

روند تولید شارژر بی سیم چند کاره اپل چطور پیش می رود؟                                                                                                                

 طبق گزارشی که از بلومبرگ در دست است، اپل همچنان در حال برنامه ریزی برای تولید اولین شارژر همه کاره در جهان است. که فعلا به مرحله تولید نرسیده و شرکت اپل در حال تحقیق می باشد که چطور این محصول را به بهترین شکل ممکن تولید و توسعه دهد.

البته اپل پیش از این با تولید شارژر مگ ‌سیف دوئو ثابت کرد که توانایی اجرای این محصول را دارد اما این نکته را نیز باید در نظر گرفت که مگ سیف دوئو دو شارژر مجزا هستند که یکی برای گوشی و دیگری برای شارژ اپل واچ طراحی شده بود که به هم دیگر وصل می شدند، اما اصلی ترین هدف اپل، تولید شارژری بود که همزمان تمام ابزارات اپل را یعنی گوشی، ایرپاد، اپل واچ و... را شارژ کند.

جالب است بدانید که خبرنگاران معروفی چون گرمن، معتقدند که اپلی هایی که متعلق به کوپرتینویی‌ هستند بر این باورند که در آینده ای نزدیک همه محصولاتشان بتوانند به راحتی یکدیگر را شارژ کنند. اما کمپانی اپل هنوز نتوانسته که برای مثال، تصور کنید یک آیپد بتواند یک آیفون را شارژ کند و بعد همان آیفون به ایرپاد یا اپل واچ انرژی بدهد.

این قابلیت در قالب فناوری شارژ بی‌سیم معکوس مدت‌هاست که در دنیای گوشی‌های اندرویدی وجود دارد، اما هنوز به محصولات اپل وارد نشده است. شایعه افزودن این ویژگی چند سالی است که برای آیفون مطرح می‌شود، ولی همچنان باید منتظر باشیم تا ببینیم چه زمانی بالاخره می‌توانیم این ویژگی را مشاهده کنیم.

بیشتر بخوانید:

مشخصات بهترین گوشی های آیفون

کاربران با کمک این فناوری می‌توانند ایرپاد یا اپل واچ خود را روی آیفون قرار داده و آن‌ها را شارژ کنند. این ویژگی به خصوص برای زمان‌هایی مفید است که به برق دسترسی ندارید و می‌خواهید با کمی شارژ کردن به کار روزمره خود با این دستگاه‌ها ادامه دهید.

با این حال، به نظر می‌رسد که فناوری شارژ از فواصل دور جذاب‌ترین پروژه اپل در زمینه توسعه فناوری‌های شارژ باشد. این قابلیت بالاخره می‌تواند موجب تحولی در شیوه شارژ کردن دستگاه‌ها شود و راحتی بیشتری را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

در پایان از اینکه تا پایان این مطلب با ما همراه شدید از شما کمال تشکر را داریم و امیدواریم که این مطلب در وبلاگ goshino برای شما مفید واقع شده باشد.