سفارش تبلیغ
صبا ویژن

goshino

صفحه خانگی پارسی یار درباره

معرفی پر فروش ترین ساعت های سامسونگ

 

امروزه همه بازار ها به سمت پیشرفته تر و بهتری کشیده شده اند و همه محصولات به ویژه ساعت های هوشمند روز به روز به دلیل بیشتر شدن نیاز در حال پیشرفت هستند به همین منظور امروز می خو اهیم به معرفی و بررسی چند ساعت هوشمند از برند سامسونگ بپردازیم بنابراین اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند مناسب را دارید پس لازم است که یکبار این مطلب را مطالعه کنید.

بررسی پر فروش ترین ساعت های هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند سامسونگ مدل R800

 

سامسونگ را باید یکی از شناخته‌ شده‌ ترین نام‌ ها در بین کاربران ایرانی بدانیم که محصولات الکترونیکی این شرکت از سال‌ ها پیش در بازار ایران حضور داشته‌ اند و البته گوشی‌ های هوشمند این شرکت نیز در بین کاربران محبوبیت بالایی دارند. اما علاوه بر گوشی های هوشمند، ساعت‌های هوشمند این شرکت نیز طی چند سال اخیر فروش نسبتا خوبی در بازار ایران داشته‌ و توانسته‌اند سهم قابل توجهی از بازار اسمارت واچ‌ها را در کشورمان به خود اختصاص دهند. گلکسی واچ SM-R800 یکی از این ساعت‌های هوشمند است که حدود 1 سال و نیم پیش همراه با گلکسی نوت 9 معرفی شد. این ساعت هوشمند از زمان ورود به بازار ایران تا به امروز توانسته بخش اعظمی از بازار را به خود اختصاص دهد و از این رو در لیست پرفروش ترین ساعت های هوشمند بازار ایران قرار می گیرد.

گلکسی واچ R800 از صفحه نمایش سوپرآمولد 1.3 اینچی با رزولوشن 360×360 بهره می‌برد و در آن از حسگر های متنوعی از جمله شتاب سنج، ژیروسکوپ و شمارنده ضربان قلب استفاده شده است. این ساعت قادر است میزان فعالیت‌ های روزانه شما را اندازه‌گیری کند و به دلیل ضدآب بودن می‌ توان با خیال راحت از آن در ورزش‌ های آبی مثل شنا استفاده کرد.

این ساعت از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده و روی نمایشگر آن نیز از محافظ گوریلا گلس +DX استفاده شده است. باتری R800 به لطف بهینه سازی سیستم عامل تایزن قادر است یا یک مرتبه شارژ تا یک هفته دوام بیاورد. البته پیشنهاد می‌شود برای بهره‌مندی از تمامی قابلیت‌ ها، این ساعت را ترجیحا با گوشی‌های سامسونگ استفاده کنید. گلکسی واچ R800 از اتصالات بلوتوث، وای‌فای و NFC پشتیبانی می‌ کند و قابلیت شارژ بی‌ سیم و مکالمه نیز روی آن وجود دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy R810

 

گلکسی واچ SM-R810 نیز همانند مدل قبلی همزمان با گلکسی نوت 9 رونمایی شد. قابلیت‌های این دو ساعت هوشمند سامسونگ تقریبا برابر است البته با این تفاوت که مدل R810 به صفحه نمایش 1.2 اینچی مجهز بوده و بیشتر برای خانم‌ها استفاده می‌شود که البته رنگ مکشی آن همچنان برای آقایان مناسب است. همین تفاوت در سایز نمایشگر موجب شده R810 در مقایسه با R800 با قیمت نسبتا کمتری عرضه شود.

گلکسی واچ R810 با هر مرتبه شارژ نهایتا تا 120 ساعت دوام می‌آورد و در استفاده حداکثری نیز تا 9 ساعت کارایی دارد. همین مسئله باعث شده با قیمتی پایین‌تر در مقایسه با R800 عرضه شود و در بازار ایران فروش خوبی داشته باشد و به همین دلیل هم هست که در لیست پرفروش ترین ساعت های هوشمند بازار ایران است.

بیشتر بخوانید:

بررسی ساعت های ال جی

پر فروش ترین ساعت های Xiaomi

مشخصات جدید ترین ساعت های سونی

 

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Active2

 

گلکسی واچ Active2 همزمان با نوت 10 سامسونگ عرضه شد. با اینکه تنها چند ماه از حضور این ساعت هوشمند در بازار ایران می‌گذرد اما توانسته نظر بسیاری از طرفداران ساعت‌های هوشمند سامسونگ را به خودش جلب کند. از آنجایی که این ساعت هوشمند تنها 6 ماه پس از گلکسی واچ Active سری 1 وارد بازار شده، به نظر می‌رسد برای فروش بیشتر در بازار به زمان بیشتری نیاز داشته باشد چراکه مدل‌های S800 و S810 سامسونگ و البته نسل 1 این ساعت همچنان حضور فعالی در بازار ایران دارند.

گلکسی واچ Active2 در دو سایز 40 و 44 میلی‌متری عرضه می‌شود و نمایشگر آن از نوع سوپرآمولد است. در این ساعت هوشمند از حسگرهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، الکتروکاردیوگرام، فشارسنج، سنسور نور محیط و شمارش ضربان قلب استفاده شده و البته این ساعت هم در برابر آب مقاوم است.


همچنین در Active 2 سامسونگ از رم 738 مگابایتی، حاشیه چرخان و رابط کاربری با قابلیت تغییر در ساعات مختلف روز استفاده شده است. باتری این ساعت نیز ظرفیت 247 میلی‌آمپری داشته و در برابر سقوط و ضربه نیز مقاومت خیلی بالایی دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Gear S3 Frontier SM-R760

 

ساعت Gear S3 Frontier چندان جدید نیست و بیش از 3 سال از زمان معرفی اش می گذرد، با این حال در بین پر فروش ترین های دیجی‌کالا جای گرفته است. اگر بخواهیم مقایسه ای بین این مدل با گلکسی واچ SM-R800 داشته باشیم باید بگوییم که شباهت ها بسیار است و در تفاوت ها هم معمولاً مدل جدیدتر گلکسی واچ پیش می افتد. در چیپست، مقاومت در برابر نفوذ آب و ظرفیت باتری، برتری از آن مدل جدیدتر (گلکسی واچ 46 میلی متری) است و عجیب این که کاربران، این مدل قدیمی تر را به گلکسی واچ ترجیح می دهند. برای خرید ساعت هوشمند سامسونگ کلیک کنید.