سفارش تبلیغ
صبا ویژن

goshino

صفحه خانگی پارسی یار درباره

معرفی مانیتور های BenQ

معرفی مانیتور های BenQ

 

مانیتور هایی که شرکت BenQ تولید و عرضه کرده است جزو برترین و پر فروش ترین مانیتور های این سال ها محسوب می شود. در صورتی که تصمیم به خرید مانیتور از این برند را دارید ما در این مطلب به معرفی چند نمونه از محصولات باکیفیت آن پرداخته ایم تا راحت تر بتوانید انتخاب و خرید کنید. با ما همراه باشید... .

مانیتور بنکیو مدل PD2500Q سایز 25 اینچ

 

مانیتور بنکیو مدل PD2500Q یکی از بهترین مدل‌های این برند است که با وزن 4.43 کیلوگرم و اندازه 25 اینچی ساخته شده است. این مانیتور دارای امکانات بسیار زیادی است که استفاده از آن برای کاربردهای مختلف را ممکن می‌سازد.

نوع پنل بنکیو PD2500Q از فناوری IPS و رزولوشن آن بالغ بر 1440*2560 است. این صفحه نمایش قابلیت تشخیص 16.7 میلیون رنگ را دارد و شدت روشنایی آن به صورت استاندارد و در حد 350 کندل بر متر مربع است.

با توجه به طراحی این صفحه نمایش، نرخ به روز رسانی آن 60 هرتز خواهد بود که در محدوده استاندارد است. این مانیتور زاویه دیدی برابر 178 درجه را فراهم می‌کند و دارای درگاه‌های ارتباطی متنوعی است.

چهار عدد پورت یواس‌بی در این مانیتور وجود دارد که برای اتصال به دستگاه‌های مختلف کاربرد دارد. علاوه بر این، وجود پورت HDMI از ویژگی‌های مهم آن است.

از دیگر خروجی‌های این مانیتور می‌توان به پورت تصویر Display Port و خروجی هدفون اشاره کرد. دو اسپیکر با توان 2 وات در این مانیتور قرار دارد و در ساخت آن از فناوری‌های محافظت چشم استفاده شده است.

علاوه بر این، شرکت سازنده ویژگی‌هایی مانند مد اتاق تاریک، رنگ آبی پایین، تنظیم هوشمند روشنایی و قابلیت Anti Glare را در این محصول خود به کار گرفته است.

مانیتور بنکیو مدل EL2870U سایز 28 اینچ

 

بنکیو مدل EL2870U مانیتوری است که برای کاربری طراحی و کارهای گرافیکی ساخته شده است. این مانیتور 7.2 کیلوگرم وزن دارد و پنل آن از نوع TN است.

نور پس زمینه این مانیتور از نوع LED است و رزولوشن آن در حد عالی و 4K است. این مانیتور اندازه 28 اینچی دارد که با توجه به کیفیت عالی آن، تصاویر بسیار عالی را در اندازه مناسب ارائه خواهد داد.

زمان پاسخگویی این مانیتور 1 الی 3 میلی ثانیه است و نرخ به روزرسانی بسیار مناسب 60 هرتزی در آن فراهم شده است.

برای ارتباط با سایر دستگاه‌ها، این مانیتور مجهز به درگاه ارتباطی HDMI و پورت Display است و وجود خروجی هدفون از دیگر ویژگی‌های این مانیتور است.

مانیتور بنکیو مدل GC2870H سایز 28 اینچ

 

مانیتور GC2870H از محصولات شرکت BenQ است که لذت انجام کارهای روزمره و اجرای بازی را با ارائه جزئیات دقیق برای کاربران فراهم می کند. علاوه بر این، گاموت رنگی گسترده، رنگ های 8 بیتی، کنتراست 3000:1، زاویه دید وسیع 178 درجه، دو پورت HDMI، حالت های کاهش نور آبی و تکنولوژی بدون فلیکر برای مراقبت از چشم از دیگر شاخصه های این مانیتور هستند.

مانیتور از 85 درصد فضای رنگی NTSC پشتیبانی می کند که این میزان در مانیتورهای معمولی در حدود 72 درصد است. این مانیتور دارای پنل VA است که به دلیل دارابودن محدوده زمان پاسخگویی سریع‌تر بیشتر مناسب کاربران گیمینگ است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات پر فروش ترین مانیتور های ایسوس

مانیتور بنکیو مدل GW2381 سایز 22?5 اینچ

 

مانیتور بنکیو مدل GW2381 با ظاهر بسیار زیبا و وزن مناسب 3.8 کیلوگرم ساخته شده است. این مانیتور کیفیت عالی 1200*1920 را ارائه می‌دهد که با توجه به اندازه 22.5 اینچی آن، رزولوشن مناسبی است همچنین نوع پنل این مانیتور IPS و نور پس زمینه آن از نوع LED است و این مانیتور قابلیت تشخیص 16.7 میلیون رنگ را دارد.

شدت روشنایی این مانیتور مقدار 250 است و محدوده پاسخگویی آن بین 3 الی 6 میلی ثانیه است که با این اوصاف، این محصول برای کاربری‌های عمومی و اداری طراحی شده است.

نرخ به روزرسانی این مانیتور از نکات مثبت آن است که مقدار آن 60 هرتز خواهد بود. علاوه بر این ویژگی‌ها، این محصول بنکیو دارای رابطهای متعددی نیز هست.

یک عدد پورت VGA در این محصول بنکیو وجود دارد و علاوه بر آن، پورت‌های دوگانه HDMI و درگاه DVI از دیگر رابطهای این مانیتور هستند. گفتنی است که این مانیتور دارای دو بلندگو با توان 1 وات است که در مجموع دو وات توان صوتی ایجاد می‌کنند.

از قابلیت‌های عالی این مانیتور می‌توان به وجود فناوری کاهش نور مضر آبی، خروجی هدفون، سیستم هوشمند تنظیم روشنایی و وجود قابلیت K Locker اشاره کرد.

مانیتور بنکیو مدل ZOWIE RL2755 سایز 27 اینچ

 

بنکیو مدل ZOWIE RL2755 برای کاربردهای گیمینگ ساخته شده است. این صفحه نمایش اندازه عالی و 27 اینچی دارد که کیفیت بسیار مناسب فول HD را فراهم می‌کند.

نوع پنل این صفحه نمایش TN و رزولوشن آن 1080*1920 است. شدت روشنایی که این صفحه نمایش تولید می‌کند در حد استاندارد و 300 کندل در متر مربع است و زمان پاسخگویی آن در حد بسیار خوب و 1 میلی ثانیه است.

با توجه به کاربرد گیمینگ این مانیتور، نرخ به روزرسانی آن نیز برای این کار مناسب و در حد 60 هرتز است که تصاویری روان را در زمان بازی‌های رایانه‌ای ارائه خواهد کرد.

رابطهای اتصال متنوعی برای این محصول استفاده شده‌اند که می‌توان پورت VGA یا D-SUB را نام برد. علاوه بر این، مانیتور بنکیو RL2755 دارای دو عدد پورت HDMI و یک پورت DVI است و خوشبختانه از خروجی هدفون نیز پشتیبانی می‌کند. دو عدد اسپیکر در این مانیتور وجود دارند که توان هر کدام از آن‌ها 2 وات است.

کلام آخر

 

در این مطلب به معرفی و بررسی 5 محصول با کیفیت و بسیار پرطرفدار پرداختیم تا شما عزیزان بتوانید با آگاهی بیشتر به انتخاب مانیتور BenQ بپردازید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت روز انواع مانیتور، لپ تاپ، گوشی موبایل و... می توانید اینجا را کلیک کنید.