سفارش تبلیغ
صبا ویژن

goshino

صفحه خانگی پارسی یار درباره

معرفی محبوب ترین لپ تاپ های مایکروسافت

 

شرکت مایکروسافت جزو یکی از  تولید کنندگان لپ تاپ می باشد که از سال 2012 به طور رسمی اولین لپ تاپ خود را با نام سورفیس وارد بازار کرد. اما در آن اوایل نمیشد این برند را هم سطح اپل و سامسونگ و ایسوس دانست اما رفته رفته کمپانی مایروسافت توانست خود را به بالاترین سطح خود برساند و امروزه جزو قوی ترین رقیب برند های معروف دنیا قرار گرفته است. ما در این مطلب قصد داریم به معرفی چند نمونه از محبوب ترین لپ تاپ های مایکروسافت بپردازیم، پس با ما همراه باشید... .

بررسی محبوب ترین لپ تاپ های مایکروسافت

لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface Laptop 3

 

اگر یک دانشجو هستید که به دنبال لپ تاپی برای انجام کارهای دانشجویی خود هستید، شما به یک دستگاه قابل حمل با عمر باتری خوب و قیمت نسبتاً مناسب احتیاج دارید. لپ تاپ مایکروسافت سرفس 3 همه این گزینه ها را در اختیار شما قرار می دهد. این لپ تاپ یک صفحه نمایش لمسی 13.5 اینچی، پردازنده اینتل Core i5 و 8 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

این ویژگی ها برای بسیاری از دانشجویان کافی است، اما اگر فایل های زیادی دارید یا از بسته های نرم افزاری پیچیده استفاده می کنید، نسخه دیگری وجود دارد که 16 گیگابایت رم دارد و از 1 ترابایت حافظه داخلی برخوردار است. نکته قابل توجه این لپ تاپ، عمر باتری بسیار خوب آن است که با مصرف عادی، حدود 11 ساعت و نیم دوام می آورد. این لپ تاپ از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می کند و در طی یک ساعت، تا 80 درصد شارژ می شود.

 

لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface Book 3- F

 

لپ تاپ سورفیس بوک 3 سری E نیز یکی دیگر از بهترین لپ تاپ های مایکروسافت میباشد که از 16 گیگابایت حافظه RAM به همراه 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع DDR4 بهره مند است . سورفیس بوک 3 سری E ، یکی دیگر از لپ تاپ های اقتصادی و میانه میباشد با این تفاوت که سخت افزاری قدرتمند تر دارد . مایکروسافت برای پردازنده مرکزی این مدل از تراشه Core i7 در کنار پردازنده گرافیکی NVIDIA استفاده کرده است که اجرای راحت تر نرم افزار ها و بازی های سنگین را میسر می کند . مشکل بزرگ این مدل لپ تاپ ، حافظه کم آن میباشد که باعث محدودیت در نصب می شود و شما نمی توانید نرم افزار و یا بازی های زیادی را نصب کنید . لپ تاپ مایکروسافت دارای 13 اینچ اندازه میباشد و بسیار باریک و سبک است . از ویژگی های بارز این مدل ، تبدیل شدن لپ تاپ به تبلت با صفحه لمسی میباشد . همچنین شما می توانید نمایشگر را بصورت کامل جدا کنید و مانند یک تبلت از آن استفاده نمایید .

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید لپ تاپ لنوو

مشخصات لپ تاپ های ام اس آی

کدام لپ تاپ اپل را بخریم؟

جایگاه لپ تاپ های اچ پی در بازار

بهترین انتخاب برای لپ تاپ های msi

معرفی پر طرفدار ترین مک بوک های بازار

معرفی پر طرفدار ترین مک بوک های بازار

 

لپ تاپ مایکروسافت مدل Surface Laptop 3 – D

لپ تاپ سورفیس سری D یکی از دیگر از بهترین لپ تاپ های مایکروسافت میباشد که قصد معرفی آن را داریم . این مدل به حافظه DDR4 مجهز شده است و دارای 16 گیگابایت حافظه RAM و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی میباشد . سورفیس لپ تاپ 3 سری D از سری لپ تاپ های میانه و اقتصادی میباشد که از قدرت کافی برخوردار است . مایکروسافت برای این مدل از پردازنده مرکزی Core i7 در کنار پردازنده گرافیکی اینتل استفاده کرده است که قدرت کافی برای اجرای اکثر نرم افزار ها و بازی های لازم را دارا میباشد . همانند مدل قبل ، بزرگترین مشکل این مدل نیز ، حافظه کم آن میباشد . لپ تاپ سورفیس سری D دارای 13.5 اینچ نمایشگر میباشد و بسیار باریک و سبک است . این مدل کاربری عمومی دارد و اگر به دنبال یک لپ تاپ حرفه ای برای انجام کارهای گرافیکی و مهندسی هستید ، پیشنهاد ما به شما دو مدل اول میباشد . ویژگی برجسته این مدل ، نمایشگر لمسی آن میباشد .

جمع بندی

 

این لپ تاپ هایی که تا اینجا به شما معرفی کردیم جزو برترین لپ تاپ های کمپانی مایکروسافت هستند که بیشترین آمار فروش را به خود اختصاص داده اند؛ بنابراین در صورتی که تصمیم به خرید لپ تاپ از این برند گرفتید می توانید نگاهی اختصاصی به این محصولات بیندازید و سپس تصمیم به خرید لپ تاپ مایکروسافت بگیرید.