سفارش تبلیغ
صبا ویژن

goshino

صفحه خانگی پارسی یار درباره

جایگاه لپ تاپ های اچ پی در بازار

 

برند اچ پی جزو قدیمی ترین برند هایی است که به تولید و عرضه انواع لپ تاپ می پردازد و می توان گفت که یکی از رقبای سرسخت بازار لپ تاپ محسوب می شود. این برند تا کنون توانسته به محبوبیت جهانی برسد، اما با این وجود چه دلیلی وجود دارد که در بین برند های موفق دنیا این برند را برای خرید لپ تاپ انتخاب کنیم؟ در ادامه قصد داریم شما را به پاسخ این سوال برسانیم پس با goshino همراه باشید.

دلایلی که باعث می شود برند اچ پی را برای خرید انتخاب کنیم!

لپ تاپ های HP جزو پر طرفدار ترین لپ تاپ های موجود در بازار هستند و طرفداران خاص خود را دارند. اما دلیلی که مردم این برند را نسبت به ابر برند هایی همچون سامسونگ و ایسوس ترجیح می دهند چیست؟
ابتدا باید گفت کیفیت لپ تاپ های اچ پی از لحاظ سخت افزاری بسیار بالا بوده و می تواند به خوبی از خود در برابر ضربه های احتمالی محافظت کند. اما نکته دیگری که می تواند دلیل بر برتر بودن آن باشد قیمت لپ تاپ اچ پی است! اگر دقت کرده باشید قیمت هایی که این برند برای لپ تاپ های با کیفیت خود در نظر گرفته است بسیار به صرفه است و هر فردی می تواند مطابق با موجودی که دارد، لپ تاپ هایی با کیفیت مناسب انتخاب کند. خب با وجود چنین نقاط قوتی مشخص است که اچ پی در حال حاضر در جایگاهی که حق آن است قرار گرفته است. گفتنی است که استفاده از بروز ترین امکانات در ویژگی های پایه همه محصولات HP باعث خاص بودن این برند شده است.
برند اچ پی با در نظر گرفتن تمام نیاز های مردم توانسته مدل های مختلف زیادی را طراحی و تولید کند تا بتواند مورد رضایت تمام سلایق و خواسته ها قرار گیرد.

رقیب های برند HP

 

یکی دیگر از مهم ترین عواملی که در پاسخ به دلیل انتخاب لپ تاپ اچ پی نسبت به برند های دیگر چیست؟ این است که، وجود رقیب هایی مانند ایسوس و لنوو در بازار است که گزینه های بسیار زیادی را در اختیار مشتریان قرار می دهند.
سیاست های لنوو و ایسوس برای ارائه محصولات با تنوع بسیار بالا برای همه مشتریان و طیف های گسترده مردم باعث شده است تا شاهد افزای فروش این محصولات در داخل کشورمان باشیم. البته واردات لنوو و ایسوس نیز راحت تر از اچ پی است و همین موضوع می تواند باعث شود تا شاهد کاهش قیمت لپ تاپ های مورد نظر باشیم.
پشتیبانی کامل از این لپ تاپ ها توسط مراکز مختلف از جمله نمایندگی لنوو و نمایندگی ایسوس نیز با بالاترین کیفیت و خدمات ویژه می تواند دلیل دیگری برای عدم خرید لپ تاپ های اچ پی و رفتن به سمت لپ تاپ های لنوو و ایسوس باشد.

 

معرفی چند لپ تاپ برتر برند اچ پی

 

لپ تاپ HP مدل DA2204-A

لپ تاپ اچ پی DA2204-A مجهز به پردازنده قدرتمند i7 10510U در کنار پردازشگر گرافیکی مجزای GeForce MX130 دو گیگابایتی است. این محصول یک بدنه پلاستیک نقره‌ای دارد. استفاده از پلاستیک برای ساخت این محصول، باعث شده است که لپ تاپ سبک و قابل حمل باشد. کیبورد بزرگ با کلیدها مناسب، تایپ کردن را بسیار راحت کرده است.
صفحه نمایش 15 اینچی مجهز به پنل WLED Backlit با دقت Full HD| 1920 x1080 تصاویری واضح و با کیفیت در اختیار شما قرار می‌دهد. باتری 3 سلولی تعبیه شده در این لپ تاپ تا 3 ساعت شارژدهی دارد و با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع باتری به سرعت شارژ می‌شود.

لپ تاپ اچ پی مدل DA2211-A

 

لپ تاپ مدل DA2211-A محصولی با امکانات نسبتا مطلوب برای انجام کارهای ساده دانشجویی و روزمره است. پردازش اطلاعات در این لپ تاپ توسط i7 10510U انجام می‌شود. پردازش اطلاعات گرافیکی بر عهده پردازنده GeForce MX130 چهار گیگابایتی است. بدنه لپ تاپ از جنس پلاستیک با کیفیت است و وزن سبکی برای دستگاه ایجاد کرده است. نمایشگر 15 اینچی لپ تاپ مجهز به پنل WLED Backlit با دقت Full HD| 1920 x1080 است و تصاویری با کیفیت و واضح در اختیار شما قرار می‌دهد. این دستگاه مجهز به یک رم 8 گیگابایتی و یک ترابایت حافظه داخلی است.

بیشتر بخوانید:

راهنمای خرید لپ تاپ لنوو

مشخصات لپ تاپ های ام اس آی

کدام لپ تاپ اپل را بخریم؟

معرفی محبوب ترین لپ تاپ های مایکروسافت

بهترین انتخاب برای لپ تاپ های msi

معرفی پر طرفدار ترین مک بوک های بازار

 

لپ تاپ گیمینگ اچ پی OMEN

این مدل از لپ تاپ اچ پی محصولی فوق العاده برای گیمرها و افرادی است که به انجام بازی‌های کامپیوتری علاقه دارند. وظیفه پردازش اطلاعات بر عهده پردازنده مرکزی جدید و قدرتمند Core i7 10750H اینتل است. اطلاعات گرافیکی نیز با پردازشگر GeForce RTX 2070 Super انویدیا انجام می‌شود. 8 گیگابایت حافظه‌ی GDDR6 اختصاصی و 32 گیگابایت رم از نوع DDR4 برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. حافظه داخلی یک هارد دیسک با گنجایش یک ترابایت به‌‌همراه 512 گیگابایت NVMe™ M.2 SSD است.

نمایشگر 17.3 اینچی این لپ تاپ مجهز به پنل IPS است و دقت FULL HD دارد. با وجود روکش ماتی که بر روی نمایشگر قرار گرفته با استفاده طولانی مدت از آن چشم شما به هیچ عنوان خسته نمی‌شود. کیبورد جزیره‌ای مجهز به نور پس‌زمینه، تاچ‌پد یک‌تکه‌ی بزرگ با حساسیت بالا و تنوع خوب پورت‌ها از دیگر ویژگی‌های خوب این لپ تاپ گیمینگ است.

لپ تاپ اچ پی مدل DA2204-D

لپ تاپ DA2204-D از سری محصولات میان رده کمپانی اچ پی است. نمایشگر 15.6 اینچی این لپ تاپ از نوع WLED Backlit است. دقت صفحه نمایش Full HD| 1920 x1080 است و تصاویری واضح و شفاف در اختیار شما قرار می‌دهد.
کمپانی اچ پی برای ساخت این لپ تاپ از سخت افزارهای قدرتمندی مثل پردازنده i7 10510U در کنار پردازشگر گرافیکی مجزای GeForce MX130 دو گیگابایتی بهره گرفته است. رم 16 گیگابایتی در کنار حافظه یک ترابایتی نیز سرعت دستگاه را به طور قابل توجهی افزایش داده است. کیبورد با کلید های مناسب تایپ طولانی مدت و تاچ پد بزرگ از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه بوده که لذت استفاده از آن را دو چندان کرده است.

جمع بندی

 

شرکت HP جزو بزرگ ترین و معتبر ترین برند های تولید انواع لپ تاپ در ایران است که در طی سال های اخیر توانسته به طور کامل خود را به دنیای تکنولوژی ثابت کند. بنابراین اگر تصمیم به خرید لپ تاپ در هر مدل و رده قیمتی دارید، می توانید  روی این برند حساب کنید.