سفارش تبلیغ
صبا ویژن

goshino

صفحه خانگی پارسی یار درباره

مشخصات جدید ترین ساعت های سونی

سونی ,     نظر

 

سونی یکی از قدیمی ترین برند های طراحی و تولید گوشی های موبایل است که دارای محصولاتی عالی و با کیفیت می باشد که دارای مشتریان خاص خود است. این شرکت تا به امروز توانسته در جنگ با رقبای سر سختش همچون سامسونگ، هواوی و شیائومی مقاومت کند و همچنان با تولید ساعت های هوشمند می خواهد همچنان این رقابت را ادامه دهد. انتخاب ساعت، امروزه کار بسیار دشواری شده است چراکه با وجود تنوع در ساعت های هوشمند کاربر نمی تواند تشخیص دهد که کدام ساعت می تواند برایش مناسب باشد، بنابراین ما تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با بهترین و جدید ترین ساعت های سونی آشنا کنیم. پس در ادامه  با ما همراه باشید.

ساعت سونی Sony Smart Watch 3 SWR50

سونی یکی از قدیمی ترین برند های طراحی و تولید گوشی های موبایل است که دارای محصولاتی عالی و با کیفیت می باشد که دارای مشتریان خاص خود است. این شرکت تا به امروز توانسته در جنگ با رقبای سر سختش همچون سامسونگ، هواوی و شیائومی مقاومت کند و همچنان با تولید ساعت های هوشمند می خواهد همچنان این رقابت را ادامه دهد. انتخاب ساعت، امروزه کار بسیار دشواری شده است چراکه با وجود تنوع در ساعت های هوشمند کاربر نمی تواند تشخیص دهد که کدام ساعت می تواند برایش مناسب باشد، بنابراین ما تصمیم گرفتیم در این مطلب شما را با بهترین و جدید ترین ساعت های سونی آشنا کنیم. پس در ادامه  با ما همراه باشید.خرید ساعت هوشمند سونی Sony SmartWatch 3 SWR50 به طرفداران همیشگی این غول تکنولوژی ژاپنی پیشنهاد می‌شود. بهبود وضعیت عمر باتری نسل سوم اسمارت واچ سونی از بارزترین مزایای آن می‌باشد؛ حتی استفاده از یک صفحه نمایش 1.8 اینچی با وضوح 320x320 پیکسلی نتوانسته تهدیدی برای عمر باتری دو روزه این ساعت باشد. البته استفاده از پنل‌های Transflective کمی ناامید کننده به نظر می‌رسد. اما همچنان وضوح تصاویر نمایشگر ساعت هوشمند سونی اسمارت واچ 3 مدل SWR50 رضایت بخش است. وجود طیف متنوعی از سنسور‌ها از جمله حسگر نور محیطی، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما و GPS در کنار رابط کاربری سیستم‌عامل اندروید پوشیدنی نیز خیال کاربران را از بابت انجام امور مختلف راحت می‌سازد. برای جفت سازی ساعت هوشمند سونی SmartWatch 3 با بند‌های پلاستیکی می‌توان از شبکه Wi-Fi و بلوتوث استفاده کرد. قابل ذکر است که سونی تکنولوژی NFC را در این ساعت گنجانده است. برخورداری اسمارت واچ نسل سوم سونی از گواهی IP68، آن را در مقابل نفوذ گرد و غبار و رطوبت مصون خواهد داشت. در کنار کیفیت ساخت بالا، مناسب بودن قیمت ساعت هوشمند سونی Sony SmartWatch 3 SWR50، این محصول را با ارزش خرید بالایی همراه می‌سازد.

ساعت هوشمند سونی SW2 2

 

همانطور که به راحتی با نام قابل فهم است Smartwatch سونی 2 SW2 این مدل قبلی ساعت هوشمند سونی است. دیگر چندان اخیر نیست ، اما ویژگی های کمتری را نسبت به Sony Smartwatch 3 ارائه می دهد ، اما به دلیل افت قیمتی که در ماه های اخیر متحمل شده است ، باز هم می توان در نظر گرفت.

ساعت هوشمند قدیمی سونی از آلومینیوم ساخته شده است ، دارای چندین بند است و به یک صفحه نمایش LCD 1.6 اینچی با رزولوشن 220 176 4.0 پیکسل (با پشتیبانی از حالت همیشه روشن) مجهز شده است. این سیستم عامل مبتنی بر Android Wear نیست بلکه سیستم عامل اختصاصی سونی است. از طریق بلوتوث و NFC کار می کند و با تمام دستگاه های Android مجهز به Android XNUMX بعد سازگار است.

در میان برنامه های موجود به طور پیش فرض در ساعت پیدا می کنیم فیس بوک، توییتر ، Gmail ، Runtastic ، تقویم ، پخش کننده موسیقی و برنامه برای مدیریت اعلان های مربوط به تماس ها. متأسفانه امکان استفاده از ساعت هوشمند برای تماس های تلفنی وجود ندارد زیرا این گوشی هیچ میکروفون و بلندگو ندارد.
 
Sony Smartwatch 2 ضد آب است (دارای گواهینامه IP57 است) و دارای مدت زمان 3-4 روز است که همیشه روی صفحه فعال می شود. وزن آن در ابعاد 42 9 41 122.5 XNUMX میلی متر و برای XNUMX گرم وزن است.

بیشتر بخوانید:

بررسی ساعت های ال جی

پر فروش ترین ساعت های Xiaomi

معرفی پر فروش ترین ساعت های سامسونگ

 

ساعت هوشمند Smart Band Talk SWR30

 

با SmartBand Talk SWR30 سونی، سونی نوعی ترکیبی بین ساعت هوشمند و باند هوشمند ایجاد کرده است. در واقع ، این باند هوشمند مجهز به صفحه نمایش جوهر الکترونیکی منحنی 1.4 ″ (320 320 XNUMX پیکسل) ، میکروفون و بلندگو است که از طریق آن می توانید تماس بگیرید و دریافت کنید. همچنین به شما امکان می دهد اعلان های تلفن همراه را مشاهده کنید ، قدم شمردن، نظارت بر خواب و موارد دیگر.

ابعاد عرض SmartBand Talk سونی 23.5 میلی متر در ضخامت 9.5 میلی متر ، وزن 24 گرم و ضد آب است (دارای گواهینامه IP68). از طریق بلوتوث به هر تلفن همراه متصل می شود (اگرچه دستگاه های اندروید با Android 4.4 یا بالاتر توصیه می شود) و دارای باتری است که تا 3 روز خودمختاری را تضمین می کند.

SmartBand Talk سونی به رنگ های سیاه و سفید موجود است. با توجه به اینکه قیمت آن نسبت به ساعتهای هوشمند پایین تر است ، دستگاه بسیار ارزنده ای است.

ساعت هوشمند Smart Band SWR 10

 

سونی Smart Band SWR10 این سلف SmartBand 2 است و همانطور که به راحتی می توانید حدس بزنید ، می توان آن را با قیمت های مناسب تری خریداری کرد.

بر خلاف SmartBand 2 ، SWR10 SmartBand شامل مانیتور ضربان قلب نیست و از درجه حرارت کمتری از ضد آب بودن (IP58) است. برای بقیه می توان گفت که هیچ نقص عمده ای در مقایسه با مدل دیگر وجود ندارد. عملکرد آن فقط با ترمینال های اندرویدی با اندروید 4.4 یا بالاتر تضمین می شود.

 

نتیجه گیری

ساعت های سونی امروزه در حال رقابت با برند هایی معروف مانند سامسونگ هستند و همین هدف باعث شده که رفته رفته سعی در پیشرفته کردن ساعت های خود دارد. اگر تصمیم به خرید ساعت سونی اصل گرفته اید بهتر است به فروشگاه های معتبر مراجعه نمایید، چرا که برند هایی همانند سونی دارای نسخه های فیک مشابهی هستند. از این که تا پایان این مطلب با گوشینو همراه بودید از شما سپاسگذاریم.