سفارش تبلیغ
صبا ویژن

goshino

صفحه خانگی پارسی یار درباره

تاریخچه گوشی های ایسوس

تاریخچه گوشی های ایسوس

 

ایسوس یکی از معتبر ترین و موفق ترین شرکت های گوشی در جهان است که با حضور پررنگ 21 ساله در بازار های جهانی توانسته خود را جزو برترین شرکت های جهان محسوب کند. جالب است که بدانید نام ایسوس بر گرفته از نام اسب بالدار افسانه ای به نام Pegasus است. این شرکت موفق به تولید و عرضه محصولاتی مانند: گوشی موبایل، لپ تاپ،  کامپیوتر، تبلت، نمایشگر، نوت بوک، نت بوک، لوازم شبکه و ... می پردازد. اما اگر بخواهیم از لحاظ گوشی صحبت کنیم کمپانی ایسوس اولین گوشی موبایل خود را در سال 2006 به بازار عرضه کرد. که در آن زمان این گوشی عرضه شده دارای کیفیت و ظاهری جذاب بود که نظر همه را به خود جلب کرد. ابعاد حدودی گوشی های ایسوس بین 4 تا 6 اینچ بود و به 3 دسته فون پد، پد فون و زن فون تقسیم می شدند.

تاریخچه شرکت ایسوس

شرکت ایسوس که نام آن از کلمه پگاسوس به معنای اسب بالدار گرفته شده است، توسط 4مهندس در ابتدا بنا نهاده شد. این شرکت برای اولین بار در تایوان و در 2آوریل سال 1990 تاسیس شد. ایسوس بسیار خلاقانه فعالیت خود را آغاز کرد و به موفقیت های بسیاری دست یافت. این شرکت ابتدا مدل های مختلف ومتنوع لپ تاپ و مادربرد و.. را تولید کرد؛ اما از سال 2006 به تولید گوشیهای ایسوس  نیز پرداخت. و در مدت کوتاهی توانست بین رقبایی چون سامسونگ، هوآوی و.. خود را مطرح کند. این شرکت راهکار خلاقانه خود را برای تولید گوشی های همراه نیز به کار برد و موبایل هایی با ویژگی های خاص عرضه کرد.

بیشتر بخوانید:

نگاهی به گذشته گوشی سامسونگ گلکسی

 

نقات ضعف و قوت گوشی های ایسوس

ایسوس با معرفی سه مدل گوشی زن فون 4، زن فون 5، زن فون 6 به طور رسمی خود را به بازار معرفی کردند. ویژگی بسیار شگفت انگیز این گوشی ها که تا آن زمان هیچکدام از رقبا چنین ویژگی ارائه نکرده بودند، رم 4 گیگابایتی این گوشی ها بود. در واقع هیچکدام از برندها تا آن زمان موفق به تولید گوشی با رم 4گیگابایت نشده بودند.

نقاط قوت:

 

  • بادوام بودن و طول عمر خوب آن ها
  • قیمت بسیار مناسب نسبت به کارآیی و امکانات
  • طول عمر بالای باتری
  • نقطه ضعف گوشی های Asus

نقاط ضعف:

این گوشی ها علیرغم ویژگی ها و دوام بالایی که دارند از لحاظ ظرافت و زیبایی کاری بر روی آن ها انجام نشده است. این تنها نقطه ضعف این گوشی ها می باشد، که باعث شد بعد از مدتی فروش این گوشی ها در بازار کاهش پیدا کند. اما شرکت ایسوس باز هم بیکار ننشست و اصلاحاتی را در این زمینه اخیرا انجام داده است.
گوشی زن فون 6 اخیرا اصلاحات زیادی روی آن انجام شده است یکی از گوشیهای ایسوس است که تجربه دلنشین و مفیدی را به کاربران هدیه می دهد.

 

سخن پایانی

این شرکت تا به حال مدل های دیگری از گوشی که ویژگی های خاصی دارند تولید کرده است. گوشی Asus راگ فون گوشی خارق العاده ای است که از قدرتمند ترین گوشی  های کیمینگ این شرکت می باشد. سری‌ های  Zenfone Max، Zenfone Live ، Zenfone Go، Zenfone  گوشی های پرطرفدار و با امکانات و قابلیت های قابل قبول از شرکت Asus هستند. در پایان می توان گفت نقطه عطف گوشی های شرکت ایسوس مدل های کیمینگ هستند. از این که تا پایان این مطلب با گوشینو همراه بودید از شما سپاس گذاریم و امیدواریم که این مطلب برایتان مفید واقع شده باشد.