سفارش تبلیغ
صبا ویژن

goshino

صفحه خانگی پارسی یار درباره

کدام مدل از تبلت سامسونگ ارزش خرید دارد؟

 

سال هاست که ابر قدرتی چون سامسونگ در کنار انواع محصولات الکترنیکی خود به تولید و عرضه بهترین تبلت های روز می پردازد. بنابراین در صورتی که تصمیم به خرید یک تبلت با دوام و با کیفیت را دارید بهترین کار انتخاب یک مدل از برند سامسونگ است. ما در اینجا هستیم تا شما را با بهترین مدل های تبلت سامسونگ اصل آشنا کنیم پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab S6

 

با صفحه نمایش 10.5 اینچی، رزولوشن  2560×1600 و 287 پیکسل در هر اینچ، گلکسی تب اس 6 در تمام شرایط تصاویری واضح نشان می دهد و میتوان گفت یکی از بهترین انواع  تبلت سامسونگ قلم دار 10 اینچ  می باشد. S6 دارای یک بدنه آلومینیومی و یک صفحه ساخته شده از شیشه گوریلا گلس 3 ساخت شرکت کورنینگ (Corning Gorilla Glass 3) است پس به نحوی ساخته شده که بادوام باشد.

در جعبه تبلت S6، یک قلم S Pen هم وجود دارد پس نیازی نیست که این قلم را به صورت جداگانه خریداری کنید. چه بخواهید یک اسلایدشو را نشان دهید یا با ریموت شاتر دوربین یک عکس بگیرید، می توانید از قلم S Pen استفاده کنید، همین خصوصیات باعث شده اند که تبلت S6 یک قدم فراتر از رقیبان خود بردارد.

پردازشگر قدرتمند 855 کوالکام گلکسی تب اس 6، سرعت بسیار بالایی دارد. رفتن از یک قسمت به قسمت دیگر سریع است و تبلتی مناسب با کارایی بالاست. با قابلیت DeX، می توانید نمایشگرتان را روی یک مانیتور بزرگ تر نمایش دهید و تجربه ای همچون دسکتاپ داشته باشید. می توانید یک کیف کیبورد دار برای این تبلت خریداری کنید که دارای تاچ  پد و قسمتی برای قلم S Pen است.

چه چیزی درباره تبلت S6 خیلی خوشایند نیست؟ بهتر بود که کیف کیبورد دار برای تمام مدل ها موجود باشد به جای این که یک گزینه اختیاری و جداگانه باشد. عمر باطری گلکسی تب S6 نیز می توانست بهتر باشد. درست است که این باتری در طول روز شما را پشتیبانی می کند اما به خوبی مدل های قدیمی مثل Galaxy Tab S4 نیست. این تبلت، پرفروش ترین تبلت سامسونگ می باشد.

 

تبلت سامسونگ مدل Samsung Galaxy Tab S4

 

سامسونگ گلکسی تب S4 مدل قبلی تب S6 است. همچون تب S6، جعبه این تبلت نیز یک قلم S Pen دارد. این موضوع باعث شده که گلکسی تب S4 تبلتی مناسب برای نقاشی کشیدن، یادداشت برداری یا ادیت عکس باشد. کنترلی که روی قلم این تبلت دارید به اندازه مدل های تبلتهای جدید سامسونگ بالا نیست اما هنوز هم می تواند تجربه خوبی برای نقاشی کشیدن فراهم کند و پالم ریجکشن (Palm Rejection) خوبی را ارائه دهد.

این تبلت روی یک پردازشگر 855 کوالکام هشت هسته ای اجرا می شود در نتیجه سرعت بالایی برای پشتیبانی از خیلی از قابلیت ها را دارد. این تبلت قابلیت DeX دارد و می توانید برای آن یک کیف کیبورد دار به صورت جداگانه خریداری کنید. البته کار با کیبورد این تبلت به سادگی کار با کیبورد تبلت S6 نیست زیرا شامل تاچ پد نیست. اما این تبلت دارای نمایشگر 10.5 اینچی شفاف با رزولوشن 2560×1600 است. بلندگوهای S4 از تکنولوژی اتموس پشتیبانی می کنند و دوربین های جلو و عقب این تبلت کیفیت خوبی دارند. این مدل بهترین مدل تبلت 10 اینچ سامسونگ است.

 

تبلت سامسونگ مدل Samsung Galaxy Tab A

 

بهترین تبلت 8 اینچ کدام است؟ سامسونگ گلکسی تب A (مدل 2020) 8.4 اینچی بهترین تبلت اندروید نیست اما یک تبلت LTE معتبر و مقرون به صرفه است که از اتصال شبکه خوب، تکنولوژی بیومتریک، کیفیت صدا و نمایش خوب برخوردار است. این تبلت یک جک هدفون در قسمت بالای دستگاه دارد که برای صدای بهتر، امکان اتصال اسپیکر یا یک جفت هدفون را فراهم کرده است.

تب A خیلی قدرتمند نیست پس برای کار گزینه مناسبی نیست اما پردازشگر هشت هسته ای آن نسبتا قدرتمند است و می توانید با آن فیلم های مورد علاقه تان را ببینید، در شبکه های اجتماعی فعالیت کنید و ایمیل بزنید. RAM این تبلت 3 گیگابایت است و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است. microSD این تبلت تا 512 گیگابایت را پشتیبانی می کند.

این تبلت یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب دارد و برای ویدئوچت کردن گزینه مناسبی است. علاوه بر این، با وای فای یا 4G LTE کار می کند.

 

تبلت سامسونگ مدل Samsung Galaxy Tab S5e

بیشتر بخوانید:

بررسی بهترین تبلت های شیائومی

 

گلکسی تب S5e با نمایشگر 10.5 اینچی یک سری ویژگی هایی را دارد که در مدل های گران تر می بینید همچون نمایشگر AMOLED و امکان شارژ شدن سریع، اما نسبت به گزینه هایی مثل تب S6 ارزان قیمت تر است.  این تبلت دارای دوربین عقب و جلو است و می تواند ویدئوهایی با وضوح UHD 4K (3840×2160) را با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کند.

بهترین تبلت های قلم دار نیست و در این جعبه،  تبلت سامسونگ با قلم و کیبورد وجود ندارد اما با قابلیت سامسونگ SmartThings سازگار است که امکان مکان یابی راحت تر لوازم سامسونگ تان را به وجود آورده است. علاوه بر این دارای قابلیت CMC (ارتباط به واسطه کامپیوتر) نیز هست در نتیجه می توانید بدون موبایل پیام بفرستید. این تبلت تجربه ای همچون آیپد را برای افرادی که تبلت اندروید را ترجیح می دهند به وجود آورده است.

 

تبلت سامسونگ مدل Samsung Galaxy Tab S6 Lite

 

برای کسی که تبلتی برای ارتباط برقرار کردن، نقاشی کشیدن و سرگرمی می خواهد، گلکسی تب S6 لایت بهترین تبلت اندروید موجود است. البته این تبلت برای کسی که دنبال دستگاهی با کارایی دوگانه (تبلت/ لپ تاپ) است مناسب نیست اما برای اهداف کلی گزینه فوق العاده ای است. تبلت S6 لایت با یکسال اشتراک بدون تبلیغ یوتیوب همراه است.

جعبه این تبلت یک قلم S Pen هم دارد پس می توانید از آن برای نقاشی کشیدن و اپلیکیشن های ادیت دیجیتال هم استفاده کنید. تبلت S6 لایت نمایشگر 10.4 اینچی WUXGA+ و کیفیت صدایی بالاتر از حد انتظار دارد چون دارای دو اسپیکر با قابلیت دالبی اتموس است. این تبلت دوربین عقب و جلو دارد و یک کارت حافظه میکرو اس دی (microSD) دارد که تا 1TB را پشتیبانی می کند.

مشکل اصلی جدیدترین مدل تبلت سامسونگ S6 لایت این است که به اندازه S6 قدرتمند نیست. S6 لایت دارای پردازشگر اکسینوس 9610، RAM کمتر و حافظه داخلی پایین تر از مدل S6 است.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

https://meghdadit.com/