سفارش تبلیغ
صبا ویژن

goshino

صفحه خانگی پارسی یار درباره

مشخصات پر فروش ترین مانیتور های ایسوس

محصولات ایسوس جزو بهترین های بازار به حساب می آیند که مشتریان خاص خود را دارند. این برند در کنار محصولات دیگر، به تولید و عرضه مانیتور های عالی پرداخته که سال هاست بازار جهانی را در دست گرفته است. در صورتی که قصد دارید به تهیه مانیتور ایسوس بپردازید پیشنهاد  می کنیم که تا پایان این مطلب با ما همراه باشید... .

مانیتور ایسوس مدل VP228HE

 

مانیتور VP228HE محصولی از برند تایوانی «ایسوس» (ASUS) است و به یک پنل TN با نور پس‌زمینه LED مجهز شده که می‌تواند تصویری با رزولوشن 1080×1920 پیکسل تولید کند. نسبت تصویر در این مانیتور 21.5 اینچی ایسوس 16:9 است که تصویر عریضی به‌شمار می‌آید. استفاده از پنل TN باعث شده تا سرعت پاسخ‌گویی مانتیور به یک میلی‌ثانیه برسد و برای بازی‌کردن ایدئال باشد. ایسوس در این محصول از فناوری SplendidPlus خود استفاده کرده است.

این فناوری میزان شفافیت نور، کنتراست و وضوح عکس‌ها و فیلم‌ها را دستخوش تغییراتی می‌کند تا کیفیت تصویری بهتری به کاربر نمایش داده شود. ورودی‌های تصویر مانیتور VP228HE شامل یک پورت VGA و یک پورت HDMI هستند و اتصال انواع کارت‌های گرافیکی به این پورت‌ها به‌سادگی امکان‌پذیر است.

درون مانیتور از 2 عدد اسپیکر 1.5 وات استفاده شده است که مجموعا به قدرت 3 وات RMS در پخش صدا دست پیدا می‌کنند. در چنین مانیتوری، نیاز به خرید اسپیکر مجزا حذف می‌شود و می‌توان نیاز‌های اولیه را با استفاده از اسپیکر‌های داخلی مانیتور برطرف کرد. زاویه مانیتور روی پایه قابل تنظیم است و کاربر می‌تواند با هل‌دادن مانیتور به جلو یا عقب، زاویه دید عمودی را تا 20 درجه تغییر دهد. زاویه دید تصویر در مانیتور VP228HE از طرفین 90 درجه و از بالا و پایین 65 درجه است.

 

مانیتور ایسوس مدل VC239H

 

مانیتور 23 اینچی VC239H شرکت ایسوس، با صفحه‌ای تخت و پنل IPS، مناسب برای کار‌های روزمره، تماشای فیلم و حتی اجرای بازی است. این محصول از نسبت تصویر 16:9 و رزولوشن 1080×1920 یا همان Full HD برخوردار است، و قابلیت نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارا است. زمان پاسخ‌گویی 5 میلی‌ثانیه این مانیتور امکان اجرای بازی‌های ویدئویی را برای کاربران به‌خوبی فراهم می‌سازد و تصویری روان و بدون سایه عرضه می‌کند.

شرکت ایسوس برای این مدل مانیتور یک درگاه HDMI درنظر گرفته است و علاوه بر آن یک درگاه D-Sub و DVI هم تعبیه کرده است. همچنین دو اسپیکر 1.5 واتی برای این محصول تعبیه شده است که صدایی شفاف و رسا ارائه می‌کند. شرکت ایسوس یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی و تجهیزات کامپیوتری است. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ویدئویی، یا فیلم و سریال هستید و قصد خرید یک نمایشگر فول اچ دی را دارید، VC239H می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش‌روی شما باشد.

 

مانیتور ایسوس مدل ASUS XG27VQ (گیمینگ)

 

 

مانیتور گیمینگ ایسوس در ابعاد 619×523×268 میلی‌متر طراحی شده و وزنی معادل 6.9 کیلوگرمی دارد. سایز صفحه نمایش این مانیتور، 27 اینچ از نوع پنل VA بوده که نور پس زمینه آن LED است. رزولوشن این مانیتور Full HD بوده و نسبت تصویری معادل 16:9 دارد. کنتراست داینامیک 100،000،000:1 باعث می‌شود تا تفاوت نقاط تاریک و روشن مشهودتر باشد و تصاویر زیباتری در اختیارتان قرار می‌گیرد. تعداد رنگ قابل نمایش به 16.9 میلیون رنگ می‌رسد و برای کسانی که کارهای گرافیکی نیز انجام می‌دهند مناسب به نظر می‌رسد.

شدت روشنایی مانیتور XG27VQ ایسوس 300 کاندلا بر متر مربع است و در محدوده استانداردی قرار دارد. یکی از چیزهایی که برای گیمرها اهمیت زیادی دارد، محدوده زمان پاسخ‌گویی 3 تا 6 میلی ثانیه‌ای و زمان پاسخ‌گویی 4 میلی‌ثانیه‌ای مانیتور است که هر چه این عدد پایین‌تر باشد، تصویر را با تاخیر کم‌تری به ما نمایش می‌دهد و در بازی‌های چند نفره اهمیت بسیاری دارد. سیگنال ویدیویی این مانیتور خمیده از نوع دیجیتالی است که از پورت USB نیز بهره می‌برد. در کنار این پورت USB، پورت HDMI، پورت DVI، پورت Display Port و خروجی هدفون دیده می‌شود. البته تنها موضوعی که تو ذوق عده‌ای می‌زند عدم بهره‌گیری این مانیتور از اسپیکر یا بلندگو است.

بیشتر بخوانید:

معرفی مانیتور های BenQ

 

مانیتور ایسوس مدل VZ279Q

 

بسیاری از افراد به مانیتورهای معمولی نیاز دارند که بتوانند کارهای اداری‌شان را انجام دهند و هر از گاهی فیلم یا محتواهای موردعلاقه‌شان را تماشا کنند. بهترین مانیتوری که در این زمینه از برند ایسوس می‌توانیم به شما معرفی کنیم،‌ مانیتور VZ279Q است که از پنل IPS بهره می‌برد. برای انتخاب مانیتور مناسب برای کاربری عمومی، رزولوشن 2560×1440 یا Quad HD را در نظر گرفتیم.

نسبت تصویر این مانیتور 16:9 و شدت روشنایی آن 250 کاندلا بر متر مربع است. از این مانیتور برای بازی‌های تک نفره یا چند نفره آفلاین و بعضی از بازی‌های چند نفره آنلاین می‌توان استفاده کرد. البته محدودیتی وجود ندارد اما زمان پاسخ‌گویی 5 میلی ثانیه‌ای این مانیتور باعث می‌شود که روند بازی با کمی تاخیر به شما نمایش داده شود و به همین دلیل ممکن است شکست‌های متعددی را در بازی تجربه کنید. به همین دلیل توصیه می‌شود برای تجربه بازی‌های آنلاین رقابتی که سریع اتفاق می‌افتند از مانیتوری با نرخ‌ به‌روز رسانی تصویر پایین‌تری استفاده کنید.

از مانیتور VZ279Q می‌توانید برای طراحی و تدوین نیز استفاده کنید. در این مانیتور از پورت‌های VGA، DisplayPort، HDMI و ورودی صدا به عنوان ورودی و خروجی استفاده می‌شود و به همین دلیل به کیس‌های قدیمی نیز می‌تواند به راحتی و با استفاده از پورت VGA و به کیس‌های مدرن‌تر و جدیدتر با استفاده از پورت HDMI متصل شود و تصویر خروجی آن کیس‌ها را به شما نمایش دهد. دو اسپیکر با توان خروجی کلی 4 وات یعنی 2 وات برای هر اسپیکر در نظر گرفته شده است.

مانیتور ایسوس مدل PB287Q

 

مانیتوری است 28 اینچی با رزولوشن بسیار بالا که بهترین گزینه موجود برای برنامه نویسان به شمار می آید و می توان آن را یکی از بهترین انتخاب ها قلمداد نمود. وزن این مانیتور 10.6 کیلو گرم می باشد و از طراحی بسیار زیبایی برخوردار است. همچنین رزلوشن قابل ارائه توسط این نمایشگر 2160×3840 پیکسل می باشد که دقت بی نظیری در نمایش جزئیات را برای آن به ارمغان می آورد.

از دیگر خصوصیات این مانیتور می توانیم به نوع اتصال آن به پایه نگهدارنده اشاره نماییم. این اتصال به شیوه ای است که کاربر را قادر می سازد هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی از آن بهره بجوید. همچنین این که ارتفاع مانیتور نیز قابل تنظیم بوده و شما می توانید آن را بنا بر شرایط محیطی خود تنظیم نمایید. افزون بر این محصول یاد شده کمپانی ایسوس از فناوری Flicker-free بهره می برد. که این امر سبب می شود شاهد حذف میزان قابل توجهی از لرزش تصویر در این مانیتور باشیم. نتیجه این امر جلوگیری از خستگی چشم شما در هنگام استفاده بلند مدت از رایانه خواهد بود.

مانیتور ایسوس مدل ROG Swift PG279Q

 

 

وقتی بحث از سخت افزار قوی و کیفیت تصویر و مانیتور مناسب و … باشد ، حتما گیمینگ نیز بخشی از بحث و ماجراست. چرا که گیمینگ امروزه به یکی از تفریحات همه گیر نوع بشر تبدیل گردیده است که همه ما چه به صورت آماتور و چه به صورت حرفه ای بخشی از زمان خود را به آن اختصاص می دهیم. البته در صورتی که شما گیمینگ را به صورت آماتور و تنها برای پر کردن اوقات فرآغت خود انجام می دهید ، نیاز چندانی به توجه به سخت افزار مورد استفاده و قدرت و سرعت آن نیست. ولی در صورتی که یک گیمر حرفه ای هستید و به اجرای بازی های رقابتی و مسابقات گیمینگ می پردازید ، قضیه کاملا متفاوت است.

Asus ROG Swift PG279Q را می توان مانیتوری معرفی کرد که از همه نظر برای گیمینگ حرفه ای مناسب بوده و هر گیمری از استفاده آن لذت خواهد برد. در بیان دیگر اگر شما یک گیمر حرفه ای هستید ، این مانیتور دقیقا چیزیست که می خواهید. یک مانیتور 7 کیلو گرمی با صفحه نمایش 27 اینچی و رزولوشنی معادل 1440 × 2560 پیکسل که جزئیات دقیق تر و بیشتری از تصویر تا 77 درصد را در اختیار شما قرار داده و با refresh rate بالای خود ، شما را از شر هر گونه لگ و تاخیر در نمایش محتوای بازی خلاص می کند.


این محصول همچنین دارای طراحی بسیار زیبایی بوده و پایه آن نیز بسیار شیک و انعطاف پذیر می باشد. همچنین ارتفاع در این مانیتور نیز قابل تنظیم بوده و شما می توانید آن را در حالت های عمودی و افقی به آسانی مورد استفاده قرار دهید. همچنین در این مانیتور از تکنولوژی ضد لزرش تصویر بهره گرفته شده است که با ارائه تصویر با ثبات بیشتر تسلط شما بر بازی را فوق العاده افزایش می دهد.