سفارش تبلیغ
صبا ویژن

goshino

صفحه خانگی پارسی یار درباره

بررسی ساعت های ال جی

ال جی ,     نظر

 

احتمالا شما هم از آن دسته افراد هستید که خرید ساعت هوشمند را امری ضرروی نمی‌دانید. با وجود این که سه سال از ورود این گجت‌های پوشیدنی به بازار می‌گذرد، اکثر مردم آن‌ها را به اندازه‌ گوشی‌های هوشمند همه‌گیر، جذاب یا ضروری نمی‌دانند. صاحب‌نظران این حوزه پیش‌بینی کرده بودند این محصول تکنولوژی جدید همه را جذب خود کند اما اوضاع آنچنان هم بر وفق مراد تولیدکنندگان ساعت‌‌های هوشمند پیش نرفته است.



البته وجود این دیدگاه موجب نشده شرکت‌های مختلف از تلاش برای عرضه محصولات هرچه بهتر به کاربران خود دست بکشند. اگر ساعت هوشمند دارید، به احتمال زیاد یا اپل واچ است یا سامسونگ Gear. گوگل هم از سال 2014 وارد بازی ساعت‌های هوشمند شده اما سیستم عامل Android Wear، با وجود این که در ساعت‌های هوشمند بی‌شماری طی سال‌ها عرضه شده، راه زیادی تا رسیدن به بلوغ کامل دارد.

سال گذشته، گوگل باز هم مشغول به کار شد تا Android Wear 2.0، یعنی بزرگترین به روزرسانی این سیستم عامل از زمان به وجود آمدنش را توسعه دهد. Android Wear 2.0 طراحی ساده‌تر، قابلیت‌های تازه و احتمالاً مهم‌تر از همه، راه‌های بیشتری برای مستقل کار کردن ساعت هوشمند از گوشی شما را دارد. میزان همگام‌سازی این ساعت‌ها با دستگاه‌های اندرویدی تقریبا با یک دستگاه iPhone برابری می‌کند.نسخه دوم Android Wear ابتدا روی ساعت‌ هوشمند جدید LG که با همکاری گوگل همراه بود عرضه شد: این کمپانی علاوه بر خرید LG Watch Sport به کاربران خود پیشنهاد نسخه کلاسیک ساعت جدیدش را ارائه کرد. اگر از جمله کاربران ساعت‌های هوشمند Android Wear هستید، احتمالا شما هم می‌توانید به‌روزرسانی جدید سیستم‌عامل گوگل را دریافت کنید.

ساعت هوشمند Watch Sport و Watch Style ویترینی از تمام توانایی‌های جدید Wear 2.0 هستند، از سیستم پرداخت Android Pay گرفته تا اتصال به اینترنت LTE و نسخه‌ بهبود یافته‌ دستیار صوتی گوگل، Google Assistant. این‌ها جدیدترین ساعت‌های متکی به نرم‌افزار گوگل‌اند، این اسمارت‌ واچ‌ها به هیچ عنوان تنها گجت‌های پوشیدنی مجهز به اندروید ویر 2.0 نخواهند بود، هواوی و سایر شرکت‌های فعال در این زمینه نیز محصولات خود را با اکوسیستم جدید گوگل عرضه می‌کنند.

این تغییرات روی سیستم عامل گوگل توانسته ساعت‌های هوشمندی که به آن تجهیز شده‌اند را به محصولاتی قدرتمند و قابل توجه برای افراد مختلف تبدیل کند. در ادامه قصد داریم شما را با ساعت های ال جی آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید... .

ساعت هوشمند ال جی مدل Watch Urbane

 

ال‌جی Urbane دارای بدنه‌ای فلزی و براق است. در نگاه نخست، این ساعت بسیار شبیه به ساعت‌های ارزان‌قیمتی است که تظاهر می‌کنند قیمتی بالایی دارند! اما با توجه به قیمتی که ال‌جی برای Urbane در نظر گرفته، هرگز نباید آن را ساعت ارزانی بدانیم. این ساعت هوشمند دارای نمایشگری گرد است و از این بابت باید آن را بسیار شبیه به ساعت‌های عقربه‌ای دانست. همچنین بند چرمی آن هم کمک زیادی در طراحی کلاسیک و زیبای آن کرده است.

چه طرفدار دو آتشه‌ی برند اپل باشید و چه نباشید، باید قبول کنید که اپل واچ یکی از بهترین و زیباترین ساعت‌های هوشمند معرفی‌شده در سال 2015 میلادی است. شاید بد نباشید ظاهر ال‌جی Urbane را با اپل واچ مقایسه کنیم. Urbane به‌طور محسوسی از اپل واچ بزرگ‌تر است. این موضوع سبب شده تا ما آن را به کسانی که مچ‌دست کوچکی دارند، پیشنهاد نکنیم. البته باید یک استثنای بزرگ برای این جمله‌ی خود قائل شویم. اگر به ساعت‌های با نمایشگر بزرگ علاقه دارید، هیچ‌گاه از نگاه کردن به این ساعت خسته نمی‌شوید.

علاوه بر این باید به این موضوع هم اشاره کنیم که Urbane با وجود اندازه‌ی بزرگی که دارد، به‌راحتی روی مچ‌دست کوچک قرار می‌گیرد. این ساعت 52 میلی‌متر طول و 11 میلی‌متر ضخامت دارد.

طراحی و ظاهر این ساعت ال‌جی به گونه‌ای است که ممکن است برخی‌ها شیفته‌ی آن شوند، اما در طول چند روزی که ما با آن کار کردیم، نتوانستیم حس خوبی با آن داشته باشیم. ازنظر ما، زیباترین ساعت در میان ساعت‌های با سیستم‌ عامل Android Wear، ساعت موتورولا موتو 360 نسل دو است. این ساعت موتورولا همچون ساعت‌های عقربه‌ای و کلاسیک، جذاب است. ال‌جی Urbane دارای نمایشگری گرد است و از قابلیت Always-on Screen بهره می‌برد. این ویژگی کمک می‌کند تا صرف‌نظر از اینکه نمایشگر ساعت روشن باشد یا خاموش، بتوانید همیشه زمان و تاریخ را ببینید. نمایشگر 1.3 اینچی از نوع OLED است و از دقت تصویر 320 × 320 پیکسل بهره می‌برد.

سخت‌افزار به‌‌کار رفته در ال‌جی Urbane چندان قدرتمند نیست، ازاین‌رو عملکرد این ساعت نمی‌تواند شما را شگفت‌زده کند. مغز متفکر این ساعت را تراشه‌ی اسنپدراگون 400 و پردازنده‌ی چهار هسته‌ای Cortex-A7 تشکیل می‌دهد. اگر به خاطر داشته باشید قبلا این مجموعه‌ی سخت‌افزاری در گوشی‌های میان‌رده‌ی چند سال پیش مورد استفاده قرار می‌گرفت. حافظه‌ی رم در نظر گرفته برای این ساعت 512 مگابایت و حافظه‌ی داخلی آن چهار گیگابایت است. بزرگ‌ترین مزیت Urbane شارژدهی آن است. این ساعت می‌تواند حتی با نمایشگر همیشه روشن، به‌طور کامل یک روز شارژ نگه دارد. اما باتری 410 میلی‌آمپرساعتی این ساعت نمی‌تواند با استفاده‌ی نرمال، دو الی سه روز شارژ نگه دارد.

بیشتر بخوانید:

پر فروش ترین ساعت های Xiaomi

معرفی پر فروش ترین ساعت های سامسونگ

مشخصات جدید ترین ساعت های سونی

 

ساعت هوشمند ال جی مدل Watch W100

 

ساعت هوشمند ال جی به نام  «G Watch» برای استفاده‌ی خانم‌ها و آقایان طراحی شده است. بدنه‌ی فلزی ساعت با یک بند لاستیکی نگه‌داشته می‌شود. اگر موبایل یا تبلتی دارید که از سیستم‌عامل اندروید نسخه‌ی 4.3 یا بالاتر بهره می‌برد، می‌توانید این ساعت را به‌راحتی به آن وصل کنید. حافظه‌ی داخلی ساعت، 4 گیگابایت است که 2 گیگابایت آن در دسترس کاربر قرار می‌‌گیرد. استفاده از یک باتری با ظرفیت 400 میلی‌آمپرساعت، یکی از قوت‌های این ساعت است که باعث می‌شود تعداد دفعاتی که مجبورید ساعت خود را شارژ کنید کمتر شود. G Watch از حسگرهایی نظیر شتاب‌سنج، ژیروسکوپ و قطب‌‌نما بهره می‌برد و داشتن گواهی‌نامه‌ی IP67 موجب می‌شود در برابر گردوغبار و همچنین نفوذ آب تا عمق یک متر به مدت‌زمان 30 دقیقه مقاومت نشان دهد. این ساعت 63 گرمی با 60 میلی‌متر قطر صفحه و قیمت مناسب، یک انتخاب خوب برای اکثر افرادی است که می‌خواهند لذت داشتن یک ساعت هوشمند خوب را تجربه کنند.

هر روز به تنوع وسایل هوشمندی که به زندگی روزمره‌ی ما پا می‌گذارند، افزوده می‌شود و انگار این تازه آغاز ماجراست. وسایل هوشمند قابلیت‌هایی دارند فراتر از چیزی که باید داشته باشند؛ اما ساعت‌های هوشمند که مدتی است بیش‌ازپیش در اطراف ما و روی مچ‌ها به چشم می‌آیند، هنوز تا بلوغ فاصله‌ی زیادی دارند. برای همه‌ی ما پیش آمده که گاهی به دلیل سروصدای زیاد محیط اطرافمان یا وقتی که در حال راه‌رفتن بودیم و تلفن هوشمندمان در جیبمان قرار داشت، تماسی را از دست داده یا متوجه یک پیامک مهم نشده‌ایم. اصلی‌ترین وظیفه‌ی ابزاری به نام ساعت هوشمند این است که این اعلان‌ها را به شما نشان دهد تا پیام‌ها، ایمیل‌ها و تماس‌های ازدست‌رفته‌ی شما به حداقل برسد. برای خرید ساعت ال جی کلیک کنید.